sobota, 14. maj 2016

nad Novo Gorico

Če je na Štajerskem mokro po gozdovih, pride prav rezervna varianta, tokrat smo poklicali Davida, ki nas je vodil po zanimivih stezah okoli Nove Gorice. Traso je speljal idealno: Kekec-Prevala-Grgar-Sveta gora-Prevala-Škabrijel-Prevala-Solkan. Prav neverjetno je, kako lokalci po Vipavski dolini vsako leto nadelajo nekaj novih enduro stez, ki zelo popestrijo zimske in zgodnje pomladanske vikende tudi nam, celinskim bajkerjem - hvala jim:)

Turo smo pričeli z mestoma zahtevnim vzponom po stezi do Kekca, kjer smo se dobro ogreli, od tu pa gor in dol preko Prevale do Grgarja. Sledila je čudovita steza ob potoku pod vzhodnimi pobočji Svete gore, na sam vrh pa smo pribrcali po makadamski cesti. Pri samostanu nas je menih lepo opozoril, da se po stopnicah ni dovoljeno voziti, kar smo , kot pravi in odogovorni gorski kolesarji seveda upoštevali. Pravo presenečenje pa je šele sledilo: naš Borut je v menihu spoznal kolega iz otroških let, ko se je hodil "potepal" h njegovi sestri. Menih se je lepo razgovoril in reče: "joj, kako sem bil jaz zaljubljen v tvojo sestro, me veš ko sem šel v klošter, me je organizirala celo zabavo za odhod". Ali je sestra organizirala zabavo zaradi veselje ali žalosti, nismo preverjali:)

Iz Svete gore smo se spustili do Prevale po zanimivi stezi pod cesto z kar nekaj tehničnimi detajli in nato nadaljevali na Škabrijel, od koder je sledil zanimiv spust nazaj na Prevalo, od tu pa še boljši spust do Solkana. Prva vožnja je bila zaradi nepoznavanja pravo presenečenje, saj so se skoki in dropi vrstili eden za drugim. Bilo je tako zanimivo, da smo spust ponovili še enkrat in ni nam bilo žal, saj smo ob gostilni na poti srečali vaščane Trnovega, ki so peljali prvomajski mlaj v Novo Gorico. Kot so povedali, vozijo mlaj ves dan in se spotoma ustavijo v vseh gostilnah ob cesti. Seveda tudi mi nosimo bili prikrajšani za ustrezno pogostitev, malo belega pa nas je še bolj opogumilo ob ponovnem spustu:)

Še pridemo...

sosednje ture:


zanimiv vzpon na Kekec




joj, kako sem bil jaz zaljubljen v tvojo sestro:)

na vrhu Škabrijela

nekaj adrenalinskega za zaključek

malo poguma pa je le potrebno:)

dolg je tale mlaj...









Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zermatt

Pa se je zgodilo... Po covidnih mukah, vmes se je vrinil še Megavalanche, lanskem slabem planiranju, je vendarle na vrsto prišel tale Zermat...