četrtek, 4. april 2013

Sabotin, Skalnica

Letošnja zima in deževno vreme se nikakor nočeta posloviti in na hitro je bilo potrebno najti nekaj zanimivega in suhega. Mislim, da mi je z izbrano turo kar uspelo. Nad Solkanom se dvigujejo trije vrhovi z višino cca 600 višincev, torej Sabotin, Skalnica in Škabrijel. Izbral sem prva dva in delno spust iz tretjega in nabralo se je za dobrih 1200 višincev. 

Ture v bližini:


SABOTIN
Vzpon sem opravil po asfaltu po italijanski strani, pod vrhom pa sem prečil na našo stran. Prečenje po grebenu mimo številnih ostankov prve vojne je zelo težavno, toda vozno več ali manj vse. Spustil sem se mimo razvalin dveh svetnikov (sv. Valentina in Tita :)) nazaj na cesto, kjer sem 60  višincev zaradi zame pretežkega dela, prehodil. Mislim, da obstaja tudi obvoz, ki se ga splača uporabit. 

Ocena prečenja: 5/5
ocena spusta: S6 (zgornji del in tudi po prečenju ceste), del v sredini zame nevozno 


grebensko prečenje čez Sabotin poteka mimo številnih ostankov vojne

razgledi so odprti na vse strani, na določenih delih je tudi malo izpostavljeno

pogled proti Gorici


SKALNICA
Čeprav obstajajo gor vzponi tudi po stezah, sem jo mahnil kar po asfaltu. Za spust pa seveda asfalt nikakor ni dober in našel sem pravo poslastico direktno dol v Grgar. Malo po občutku (na podlagi videoposnetka) in malo na pamet sem našel pravo poslastico, ki na začetku zaradi divjega spusta s ceste, to ne izgleda, nato pa se spremeni v lepo singlo, vredno ponovitve. Nadaljeval sem po prečnici pod Škarbrijelom in pod Kekcem in se po lastni varianti po singli pripeljal direktno do prvih hiš v Kromberk.


Ocena spusta: S5 (spust v Grgar)

spust v Grgar 

pot je tekoča in zelo serpentinasta



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zermatt

Pa se je zgodilo... Po covidnih mukah, vmes se je vrinil še Megavalanche, lanskem slabem planiranju, je vendarle na vrsto prišel tale Zermat...