nedelja, 22. januar 2023

Peca Black hole

Ko je zunaj sneg ali pa slabo vreme, se prileže popestritev, ki je ne bi pričakoval...

Slišal in gledal sem posnetke MTB kolesarjenja po podzemlju Pece, ki naj bi imela kar nekaj tehničnih vložkov. Nad njo se resno nisem pretirano navduševal, saj sem pred leti vozil klasično turo, ki je za resnega bajkerja bolj sprehod kot kaj drugega. Tudi posnetki ne prikažejo pravega vtisa, sploh pa ne obetajo kakšnih MTB presežkov.

Pa sem se motil, z mano pa so se strinjali vsi sotrpini, s katerimi sem se na sneženo soboto v mrzlem januarju odpravil na raziskovanje. Sicer sem prebral, da je potrebna popolna oprema, toda kaj mi bo full face pa želva, to se nosi le na pravih spustih iz Pohorja ali Krvavca recimo in seveda je nisem vzel zraven. Še kolenčnike se mi zdelo, da imam zato, da me potem ko se bomo vozili po odprtem nazaj na izhodišče, ne bo zeblo v noge😌.

Resnica pa je vse kaj drugega kot sproščeno kolesarjenje, prav nasprotno, predstavlja pravi tehnični podvig in testiranje poguma vsakega posameznika. Zelo veliko h vtisu prispeva tudi jama in s tem drug ambient, kjer deluje vse precej drugače. Tudi vodič odigra svojo vlogo, saj te pred vsakim tehničnim detajlom opozori na nevarnosti in svetuje pristop čez tehnikalije in ne ostane ti drugega kot mu verjeti, saj pogled v temo globoko spodaj v rov, kjer se nekje v prahu in soju medle svetlobe med skalami izgubi steza, posamezniku ne omogoča samozavestne ocene terena. Predhodno pridobljene izkušnje klasičnih MTB tur ne pomagajo prav dosti, v jami je popolnoma drugače. 

Pred vsakim tehničnim detajlom sem imel mali cmok v grlu, zelo podobno kot pred nezahtevnejšimi detajli zunanjih MTB stez. V resnici so potem tudi spusti precej zahtevni, potrebno je biti zelo zbran. Ni čudno da precej bajkerjev večino tehnikalij prehodi. Naj se pohvalim, mi starci iz Celja, torej Duško, Taubi in jaz, se seveda nismo dali in zvozili več ali manj vse, kar so nam rekli da lahko😛👍.

Vsa čast Dixiju in njegovi ekipi za pogruntavščino.

Blac hole web page


pa gremo v drvarnico😉

še nikoli toliko pa jami in tudi nikoli po taki zimi...


Taubi v akciji


pa Duško

a bi šli ali ne, to je zdaj vprašanje😕


pa smo preživeli




Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zermatt

Pa se je zgodilo... Po covidnih mukah, vmes se je vrinil še Megavalanche, lanskem slabem planiranju, je vendarle na vrsto prišel tale Zermat...