četrtek, 20. junij 2013

Stenica

Če ni časa, so lahko zanimive tudi ture v bližini doma, meni osebno je v okolici Vojnika najbolj zanimiva Stenica, saj omogoča najmanj dva spusta skoraj do doline. Enega sem opisal že lani, tokratni s spustom po stezi z vrha do Vitanja, pa je po mojem mnenju še bolj zanimiv. Vzpon sem opravil iz Socke, najprej kar po asfaltni stezi mimo številnih lepo urejenih kmetij do zadnje pod Strnadovim travnikom. Nadaljevanje okoli Špičastega vrha je že bolj zahtevno, vožnja poteka po ne preveč strmi, vendar mestoma tehnično zahtevni gozdni vlaki in nas pripelje na idilične travnike pod vršnim grebenom Stenice. Tu se priključi cesta, po kateri sem se pripeljal lani. Tokrat sem najzahtevnejši vzpon proti vrhu opravil po zelo mokrem terenu (verjetno istem kot lani) in po novem z pedali na pine, vendar imam občutek, da je bilo s SPD-ji lažje.

Spust in fotke je opisan na Hribi .net, z MTB vidika je v zgornjem delu lepo tekoč, večinoma poteka po gozdnih vlakah, pod kmetijo pa se prične precej zahteven del, s številnimi tehničnimi detajli, katerih del sem tudi stopil s kolesa. Upam, da bolj zaradi velike razmočenosti zemlje in skal:). Ni lepše, kot če se lahko po stezi pripelješ do doline in tudi tokrat je bilo tako, saj se le ta koča pri prvih hišah v trgu.

Ture v bližini:


GPS sled

Zahtevnost vzpona: V3 (zadnji del do vrha V6)
Zahtevnost spusta: S3 (del pod kmetijo Steničnik S6)





večina vzpona poteka po urejeni pokrajini

pod vrhom se na kratko odpre razgled na Vitanje

najbolj strm del poti proti vrhu





Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zermatt

Pa se je zgodilo... Po covidnih mukah, vmes se je vrinil še Megavalanche, lanskem slabem planiranju, je vendarle na vrsto prišel tale Zermat...